God morgon...

...god morgon!
Ja nu är jag uppe med tuppen, är inte de minsta pigg men är uppe ialf.
Har precis duschat och ska snart börja göra mig iordning. De big problem idag är bara vad jag ska göra med mitt hår eftersom min kära plattång är sönder?! :( men de löser väl sig, får väl leka lite med trippeltången eller nåt.

Aja nu måste jag skynda mig lite, börjar klockan ett som sagt och dom som känner mig vet att jag alltid kmr försent hur lång tid jag än har på mig. Inte bra. Men idag ska jag komma i tid!
Ha en bra dag!

pöss
/ A~

Kommentarer
Postat av: emma

än så länge är jag hemlig ;) vad gör du idag sötnos?

2009-08-31 @ 12:42:08
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0