Glad idag!


Hej där ute! om de nu är någon som läser...
Idag känner jag mig ännu bättre än igår, ett stort + på de! (y)
Har nyss ätit lite barnmat, min mage är inte hungrig för de mesta men ibland blir den de och då räcker de med en burk barnmat sen är jag mätt, haha. Bra diet (a) Nämen de brukar ju bli så efter att man har varit sjuk att man inte har nån matlust typ så ;p

Vet inte vad jag ska skriva om, ska se på The Tyra Banks show och Top model som är efter varandra snart. Sen ska jag vänta på att min kära Lotta kommer till mig :) vi vet fortf inte vad som händer ikväll men hoppas vi hittar på nåt roligt för jag har haft tråkigt hela veckan nu så vill att de händer nåt! ;p

Aja nu börjar de på tv:n. Skriver sen!
piss o pöss
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0