Back to hell tomorrow ;o...


...japp imorgon gäller de, back to school, USCH ;< vill inte men samtidigt så ska de bli kul och träffa alla.. Men om jag fick välja mellan att gå i skolan eller ha lov resten av livet nu så skulle jag nog ändå välja att gå i skolan. För nu dom senaste veckorna på lovet så har de blivit att man har sovit för länge och sen har man inte gjort nånting? ;s De är inte så kul så då kan jag lika gå i skolan. Men när de börjar bli jobbigt i skolan så tar jag gärna ett lov igen! Men så går de ju inte o göra :/ Fan ska försöka att verkligen gå in för skolan de här sista året nu! Känns inte som att jag har gjort de någon gång under hela min skoltid.. eller visst jag har ju aldrig skitit i skolan så men jag kan gott o väl gå in för den mer tkr jag! Så vi får se om jag kan hålla de att ialf få VG i så många ämnen som möjligt. Hm (?) återstår att se!
Så upp klockan 07.00 imorrn bitti för vi börjar vid 08.30 ;o får se hur de går, hujeda mig :|

Men men, idag vaknade jag alldeles för sent för att kunna somna ikväll. Vaknade vid 13.30 typ :/ fick upp Bubbin efter tio min och då gick vi ner o åt frulle. Sen åkte vi hem till mig. Eller först åkte vi förbi mamma och hämtade en lapp och sen upp till coop och hämtade min mobil :D hihi, jag älskar den! Den verkar faktiskt ha nåt ha så.
Lite senare mötte vi upp Fregge och Millan så gick vi ner till donken och käkade lite. Satt där ett tag sen fick herrarna bråttom hem till sitt kära spel WOW som är typ de enda dom snackar om men.. Så jag gick hem satt här en stund sen drog jag till Lotta och hämtade hennes platttång som jag ska få låna imorrn. Min har nämligen gått sönder helt plötsligt?! Så jag är platttångslös för tillfället och de finns ju bara sånna som kostar typ 4-500 kr och de tänker inte jag lägga nu när jag vet att de brukar finnas en för under hundralappen på Netto, haha snål jag vet men dom brukar funka bra så. Den jag hade nu sist köpte jag på ÖoB och den har ju hållt ett tag nu så ;p Aja nog pratat om platttånger!
Nu ska jag kolla lite på tv och så, ikväll är finalen i Paradise =D fast jag vet ju redan vilka som vinner men de blir spännande ändå (a)
Som sagt tv och peppa lite inför skolan imorrn!


Mongobilder ;)

PUSS
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0