Torsdag, imorrn fredag! :D

Jahopp idag började man klockan ett med en lektion där vi bara redovisade våra grupparbeten! SKÖNT
Efter de vart att dra sig upp mot gymnasiet och ha idrott. Brännboll stod på schemat :D
Fy fan vad kul vi hade, alla kämpade som fan och efter låg typ hela klassen helt döda i gräset. Kan väl bero på dålig kondition också men men (a)
Klockan fyra vare slut på de roliga och då drog jag och Mikan upp till coop. Där fixade vi tider för våran praktik. Och nej vi ska inte praktisera på coop utan på Fina fisken som ligger inne på Coop. Haha ;D Men de blir nog bra att få ha med sig min kompis och praktisera med i 4 veckor!

Nu har jag precis duschat och sitter väntar på att tacosen blir färdig.
Och snart kommer Ronja så ska vi hitta på nåt roligt. Länge sen vi träffades nu så det är skapligt efterlängtat! HJÄRTAT!<3
Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, skriver mer sen ;>

Baba så länge. / A~

Kommentarer
Postat av: ronjaaaaaaa

hihi , det var roligt idag som alltid :D

älskar dej mest hjärtat!

2009-04-23 @ 22:22:04
Postat av: ronjaaaaaaa

det var roligt :D

Älskar dej mest hjärtat!<3

2009-04-23 @ 22:23:29
URL: http://ronijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0