Tisdag, seg tisdag..

Yo!
Skrev inget i går, hade inte glöden för de och så var jag ju ute i solen med min fina Lotta ist för att sitta och dega framför datorn (a)..
Men men, i går var första dagen på praktiken igår som är på Färska fisken (inne på coop). Höhö ja de var bra där faktiskt, än så länge. Jag har ju kompis (Mikan) med mig där så då blir de ju lite roligare med :D
Det vi fick göra var typ kyckling- och skagensallad och sen baguetter. Vid tolv-tiden fick vi sluta eftersom de inte finns så mkt att göra på måndagar där. Efter praktiken var jag som sagt med Lottapotta och vi var nere på stan och glassade med donken-vatten och cigg! (y)
Senare gick vi hem till Fregge där Bubbin också var. Glodde på hockeyn, Sverige förlorade ju :( bajs!
Hem, och ananas på de sen somnade jag, Lotta och Jonathan på stört typ ;p

Idag.
Här sitter jag, hade förväntat mig en hel dag på färska fisken. Men efter att fått skära sallad och en nudelwook så fick vi gå hem så vi slutade vid tolv idag med :o bra på sätt och vis men samtidigt inte eftersom vi inte får våra timmar som vi måste jobba enligt skolan.. Men men inte vårt fel så.
Vid halv fyra ska jag till doktorn (säger inte vrf) och vid fem ska jag till körskolan med mamma och pappa. Ska på sånt där möte som tar TRE äckliga timmar :| blääää..
Efter blir de nog att åka hem till min man och sova där :)<3

/ A ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0