Huvudvärk och Lotta/Ronja dag!


Hallelåjah!
Idag vaknade jag med äckel bajs huvudvärk. Så blev ingen praktik för mig idag.
Efter fix och trix med mig själv begav jag mig till gymnasiet där Lotta väntade på mig. Hon skulle göra en stilanalys på mig :) Rätt intressant var de faktiskt! Min stilanalys var romantisk i botten men ändå lite dramatisk :p svårt och förklara de där men kul var de ialf! Sedan gick vi ner på stan och tog oss varsin fisburgare. INTE BRA...
Efter ett tag kom Ronja-hjärtat och så gick vi till um och lite. Var på besök på körskolan idag också för att göra ett syntest. Jag hade perfekt syn sa tanten där så de var ju bra :D

Drog en corner lite senare också. Inte var vi nyttiga idag inte :o Men lite måste man ju få unna sig ibland tkr jag!
Gick en promenad genom stan och sen hem och chilla gurka med älsklingarna mina!

Nu ska jag tvätta bort sminket och borsta tänderna och sedan bädda ner mig med min Bubbin och kolla på Scrubs (:
Imorrn är de valborg, KUL!

Natti natti / A ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0