bubbin och film= MYSBUBB


Sprungit ifrån tv:n lite snabbt medan de är reklam. Ligger och kollar på Mumien med Bubbin (Jonathan) :) mys mys!
Efter skolan bar de av hemmåt i rask takt, efter ett tag åkte jag Jonathan och Johan ut och grillade. Riktigt gott vart de. Mumma!
Kom hem och tog en efterlängtad dusch och nu ligger vi som sagt bara framför tv:n och degar :)

På fredag bär de av till Lottas morbror som bor i Smålandsstenar. Ska stanna till söndagen. Och på lördagen ska vi åka till Ullared :D:D första gången och jag längtar riktigt mkt! Ska shoppa loss kan jag lova ;D
Men ett minus i kanten är att jag kmr sakna min man som stannar kvar i lilla v-vik :( Men men om jag klarade 3 månader utan han så ska jag väl klara två dagar (?) :|

Nä nu börjar filmen igen.
Pöss & god natt / A ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0