Börjar om från BÖRJAN! (8)

Tog bort dom gamla tråkiga deppiga inläggen och har bestämt mig för att börja om på nytt i min blogg igen.
Vet som vanligt inte vad jag ska skriva så här i början men antar att jag kmr väl på efter hand vad jag kmr skriva om varje dag :)

Denna dagen har varken gått sakta eller snabbt.. vaknade först mellan 7-8 med migrän så bestämde mig för att vara hemma idag med. Somna om igen och vaknade vid tolv igen.
Efter att jag hade gjort de vanliga jobbiga som dom flesta tjejer gör varje dag (sminka och dona med sig själv) så begav jag mig ner på stan en snabbis med Jonathan och hjälpte han hitta en kostym tills han tar studenten :D riktigt stilig var han ju i tajta byxor och kavaj! Haha ;D
Efter har min tid idag gått åt att ligga o dega framför tv:n, läsa söndags-skvallertidningen. Och just nu sitter jag och väntar på att min man ska vakna eftersom han hade så svårt att sova utan mig inatt så sov han bara 40 min (a) . Själv somnade jag också väldigt sent, kl 5 typ ;s

Men men skriver nog mer sen, ska försöka hitta nån som kan hjälpa mig lite med designen med :)
Slänger in en bild på mig själv också ;> EGO





P&L / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0